Funderat.


     2011-03-17 | 18:18:59

                       

Jag har lekt med camen lite idag igen och det har också fått mig att fundera en hel del. Jag hittade en inställning som gjorde en smalare, eller en del utav bilden blev smalare. Svårt att förklara får hoppas att ni är smarta och förstår ändå. Hursom..

Det fick mig att fundera, hur i helsike kan man tycka att "anorexia-smal" är fint? Jag har faktiskt rätt att uttrycka mig i det hela då jag själv har haft problemet. Visst tyckte jag att det var de finaste mina ögon skådat och självklart hade jag också mina fix idéer om hur jag skulle nå den där perfekta kroppen. Men nu, om jag kollar på bilden, då tycker jag bara att det ser äckligt ut?!

Lite komiskt ändå.. Från att första avguda till att avsky för att sedan det kanske är fint men inte alls super snyggt. Jag har nog lite "hull" på kroppen trots allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0