Godmorgon.


     2011-03-13 | 09:31:45

I brist på annat att skriva om eller göra så kan jag väl säga godmorgon. Iofs inte direkt sant för jag har suttit här i 2½ timme om inte mer...

Skulle kunna spy ut galla för huvudvärken som fortfarande snurrar runt i huvudet (kanske därför man kallar det just huvudvärk?!).. Snyggt att säga att man har huvudvärk när man har ont i foten eller liknande, kan nog lätt bli missuppfattningar då.

Hursom, dagens sällskap är likadant som igår, det vill säga hundar. M försöker så gott det går att "gott göra" mig för att jag ska bli glad, men det tycks inte funka. Just nu jobbar han och sen ska han träna. Igår lyckades han tillochmed säga att det inte skulle vara någon träning men ojsan... Det plingade till i hans telefon och jag kollade och sen "råkade" jag läsa lite mer och där stod det "vi ses imon"?! Å ni kan själva bilda er en uppfattning om hur min reaktion blev.

Nu ska jag borsta tänderna sen är det väl dags att rasta hundarna. Som jag längtar tills det att M är här igen för då vet jag (säkert ni också) vem som placerar arslet i soffan och slänger upp fötterna och inte rör sig mer idag. Just det, JAG!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0