Hela dagen lång.


     2011-03-11 | 15:07:41

Vilken data-nörd jag känner mig som. Har suttit framför dumburken i stort sett hela dagen nu och det är nedrans långtråkigt!

Imorgon hoppas jag att det blir annorlunda. Just nu är mitt liv inte mycket att ha. Jag irriterar mig bara på allt, minsta lilla sak. Tankar skenar iväg som i sin tur får mig att tänka ännu mera. Jag har kommit fram till en sak iallfall. Folk som skaffar hund som husdjur måste verkligen vara starka människor. Det är ju ett helvetes-djur!

Eller det är klart att hundar är roligt, sålänge det inte är ens egna........


bild snodde jag från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0