Letar.


     2011-03-24 | 09:48:09

Blev inget samtal uppe på solhem idag heller, undra vad det är för fel på människan.. Döende kanske? :/ Spelar egentligen inte mig någon större roll jag får ju lite extra tid för mig själv och den spenderar jag på bästa sätt!!

Mamma skulle iofs hugga halsen av mig ifall hon visste vad jag gjorde. Just det, jag letar efter en snygg text. En text som ska pryda en del utav min arm :) Men det är svårt, riktigt svårt att hitta någon som bara "skriker" att det är rätt. För det är ju ganska så viktigt, den ska ju trots allt sitta där resten utav livet :)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0