Mina nerver.


     2011-03-11 | 12:24:00

För att tänka på annat och inte reta upp mig själv så till den grad att jag faktiskt gör handling utav mina tankar (vad gäller hundarna) gör jag en urtrist lista istället...


1. Är du singel? Nej.
2. Är du lycklig? För det mesta.
3. Är du uttråkad? Just nu, ja.
4. Är du ledsen? Lite.
5. Är du italienare? Nej.
6. Är du gravid? Nej.
7. Är du full? Nej.
8. Är du en cooling? Det skulle jag inte kalla mig själv.
9. Är du från Irland? Nej.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej.


Skit

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut.
2. Har du nånsin blivit sårad? Det har nog alla.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja. 
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Vet ej. 
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja, det är väl klart.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur skulle jag kunna veta det? Var inte beundraren hemlig?
7. Är du kär?  Ja, ohälsosamt mycket.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Om rätt person frågar.


10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek. 
2. Hår eller ögon? Ögon. Finns peruk.
3. Katt eller hund? Katt. 
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner.
5. TV eller Internet? Internet, finns play funktion så kan kolla tv ändå. 
6. Coca-cola eller Pepsi? Fanta. 
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll som avslutas på krogen. 
8. Pengar eller lycka?
Lycka. 
9. Dag eller natt? Morgon och kväll. 
10. MSN eller mobil? Msn, min mobil är ju kaputt.


10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej. 
2. Brutit ett ben? Nej. 
3. Gjort nåt du ångrar? Mmm. 
4. Hoppat Bungee Jump? Nej.
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja. 
6. Ätit en hel tårta? Nej. 
7. Gjort bort dig offentligt? Kanske. 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ifall min nuvarande hade varit mitt X så JA, annars nej.  
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja.
10. Velat försvinna? Många gånger.

Skit
Vad såg du på tv sist? Fotbolls match. 
Vems blogg läste du sist? Määds.
Vad åt du sist? Frukost. 
Vem pratade du med sist? Min älskade mamma.
Vad sa du? Att jag var trött på hundarna, vad Oskar ska ha med sig.
Vem ringde du sist? Solhem.
Vem messade du sist? Oj, det minns jag inte ens. 
Vad läste du sist? Denna raden. 
Vem pussade du sist? Min älskling.
Vem kramde du sist? Ovanstående.
Vem bjöd du sist på något? Hundarna.
Vad köpte du sist? Mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0