Mitt hår.


     2011-03-31 | 13:05:18

                                 

Sådärja! Ny färg, ny frisyr och nytt utseende :) Det kan knappast bli mycket bättre än såhär! Som vanligt utbrast jag "vad har jag gjort?! det är ju kort!! herregud vad fint, jag kommer ångra mig imorgon men sen är det kanon" :)

Det finns bara en enda person i hela världen som kan göra sådana här mästerverk med hår. Låt mig presentera Majsen (för 378:e gången).. Man kan inte bli annat än nöjd. Dessutom har man nedrans kul under sjävla klippningen :) Man hinner snacka en hel del skit och börja fundera på de mest underligaste sakerna som finns.. Tyvärr har jag inte hittat något svar på våra funderingar men ifall någon vet ifall grodor och skunkar (eller var det grävling?) får mens kan ni gärna tala om det :)

Nog om det, jag ville bara säga att jag är sjukligt nöjd med håret! Lite ångest över att tvätta håret bara :P Fast å andra sidan.. Jag behöver ju inte tvätta det, eller hur? Jag kan ju lukta lite illa och bara spraya det lite extra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0