Ojdå.


     2011-03-03 | 10:45:00

För att inte den andra inlägget skulle bli en hel roman så får jag ju dela upp det hela lite. Efter att vi varit nere den andra gången så fick vi sällskap i hissen...

Denna mannen var lite mysko, han bad om att få åka på vårat hotell-kort upp till hans våning (för att hissen ska fungera så måste man scanna sitt kort), visstvisst tänkte vi och brydde oss inte mer om det. Egentligen sa vi varken ja eller nej till mannen utan han mer hoppade in i hissen och frågade. Å inte kunde vi väl bara pötta ut honom från hissen och säga att han vackert fick ta sitt egna kort?! Vi är SNÄLLA människor.....

Sen efter ett tag (efter att vi försökt hitta om hurvida man får checka ut eller inte) så läste jag att man skulle uppmärksamma mystiska personer i hotell-boken (den som ligger på skrivbordet när man alltid anländer till hotellet där man också hittar vad hotellet har att erbjuda eller INTE erbjuda). Då började jag tänka.... Använda dedär små grå som jag faktiskt har där uppe i hjärnan.

Ifall han nu bodde här, då måste han haft ett eget kort. För att hissen ska funka måste man ju scanna det, detta gäller både upp som ner i hissen. Hur hade han kommit ner från sin våning ifall han inte haft ett kort?... Och ännu värre är, varför bad han inte dem som jobbade här ifall de kunde skicka upp honom i hissen?...Lurigt!

Men nu, eftersom att vi har egna problem med personalen så tänker/tänkte inte jag mer på det. Ifall någon vill spränga endel utav detta hotell i luften så är det okej för mig! Det kan börja nere i lobbyn......


bild snodd från google i vanlig ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0