Sökandet är över.


     2011-03-03 | 16:10:45

Ääääntligen! Jag kan inte tro att det är sant, men det är det! De är mina, bara mina! Jag äger dem, jag har dem, jag älskar dem! :D Självklart snackar jag om mina splitter nya easytone :D!!!

Har letat över hela Sverige efter just denna färg-combon men utan resultat. Åså här, i Malaysia där står dem i affären, min storlek och allt! Det fanns inget annat alternativ än att blinka lite extra med ögonfransarna ;) Skämt å sido, han vet hur mycket jag suktat efter skorna och just denna färg! Från första stund som jag såg de på tv-reklamen har jag velat ha dem.. Å nu... Typ ett år senare ligger det i en skokartong på samma hotellrum som jag befinner mig i :D Ni kan inte förstå hur lycklig jag är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0