17 maj.


     2011-05-04 | 00:12:34


                                                                
Träningen gick bra, några hundra kalorier som försvann och sen joinade jag min snygging men att lyfta lite "skrot". Men det var inte det jag skulle berätta om nu..

Enligt tandläkaren har jag kanon fina tänder :) Jag tar hand om mina tänder exemplariskt, så klapp på axeln på mig själv! Det enda som inte är bra är min visdomstand... Den växer så snett som det bara är möjligt för en tand att göra!! Det resulterar nämligen i att jag kommer få dra ut den, jävla tand-jävel! :(

Den 17 maj ska jag tillbaka för att snicksnacka om hur det kommer gå till, de ska även kolla på rotfyllningstanden där jag har en liten bit "fake"-tand eftersom att förra året i Thailand ville inte min tand mer och gick av på hälften, just snyggt! :( å nu är det liksom som en liten "flis" så "fake" tanden ska slipas eller göras om.. Men det blir bra vilket som! :)

Jag är mest glad äver att jag har fiiiinfina tänder! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0