Jasså.


     2011-05-13 | 09:45:52

                 

Godmorgon världen! Varit uppe med tuppen idag, halsen ömmar och jag gnäller men det får vara. Ska strax snöra skorna och bege mig ut på lite "upptäcksfärd". Nu ljuger jag så att jag tror mig själv, mytoman nästa.

Ut ska jag men knappast på upptäcksfärd. Jag ska till CL och sen tänkte jag springa förbi "solhuset" som det så vackert heter. När vädret sviker äre väl ändå ganska så skönt att sno lite uv-strålar och bättra på hudcancern i form utav ett solariebesök. :)

Åjaaa, jag vet att det är fel/elakt/opassande att "skämta" om cancer i alla dess former då det är allvarliga saker. Men vet ni?! Vi ska alla dö förr eller senare. Surprise, suprise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0