Plötsligt.


     2011-05-09 | 13:28:14

Ibland blir det inte alls som man tänkt sig :P Jag struntade i allt, typ! Jag tränade lite hemma sen satte jag mig ute en stund och nu väntar jag på att bli upphämtad utav Steff för en bit mat :)

Sen imorgon ska jag leka med min vackraste majs! Helt plötsligt fick jag en satans massa energi :) Kanske att jag ska ta det där passet ikväll ändå?!...

Btw, jag har dåligt samvete för att jag inte leker med Oskar när jag lovat honom, skärpning! Får bjuda ut honom på en glass nu i veckan för att lätta på samvetet lite ;)...

Nu ska jag slänga på mig skorna och hoppa ut!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0