Onödigt.


     2011-05-23 | 12:18:06

Måndag idag och för ovanligheternas skull ska jag upp till solhem idag istället för imorgon. Kan man börja veckan på ett värre sätt? Tveksamt...

Snart ska jag fixa lite mat och röja upp här så det slipper se ut som sju svåra år. Lika underhållande varje gång ;) Något som iofs är roligt med denna veckan är att det kommer komma en massa paket! Inte bara till mig faktiskt, något till Micke med han fyller ju år snart och sen är det ju morsdag på söndag :D

Usch, jag har verkligen inget vettigt att skriva om. Kan dela med mig utav att jag ska träna sen, combat! Borde kanske starta en ny kategori, träning?.. "Jakten på den perfekta kroppen"... HAHA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0