År.


     2011-05-04 | 18:30:13

Jag fick en snilleblixt idé innan när jag väntade på att te-vattnet skulle börja koka.. Nämligen, vad skrev jag om förra året vid exakt denna tidpunkten? Å hur mådde jag då? Vad tänkte jag på då?... Jag hittade faktiskt litegranna :)

Förra året vid denna tiden så väntade jag på att Micke skulle sluta jobba och komma hem där jag hade en överraskning som väntade. Läs mer?.

Året innandess alltså 2009 så vet jag faktiskt inte, hade inte bloggat på några dagar vad jag fattade det som. Men däremot hittade jag vad jag gjorde 2008. Läs mer?.


Bild från inlägget 2008 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0