Vad göra.


     2011-05-09 | 09:48:32

Usch jag får krupp på mig själv! Jag vill inget hellre än att dra till gymmet och jobba på figuren, men solen lyser ju ute och jag hade verkligen inte tackat nej till lite färg på kroppen! Vad göra?! Beslutsångest är det minsta man kan säga att jag har...

Känns som en såndär lång, seg och fruktansvärt känslosam måndag :( Inget kul alls! Kanske ska man dra till gymmet ändå? Eller en promenad ute i det fina vädret? Jag vet inte... Blääää!! Vart är min motivation som jag hade innan när det gällde gymmet? Jag bodde ju där! Nåja, den infinner sig säkert förr eller senare, jag får hålla tummarna :)


bilden kommer från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0