Yesterday.


     2011-05-18 | 08:33:17

                   

Lekte med lill strumpan igår i vanlig ordning! Efter att vi suttit i x antal timmar rastlösa som få kläcker jag ur mig den brilljanta idén att vi kan ju faktiskt spela spel! Sagt och gjort :)

Blev en massa skratt och en del frågetecken som reddes ut.. Bla, vart man köper en spets-tubtops-bh och hur man får en viss färg på barns ögon -linser! Som ni hör hade vi världsliga saker att diskutera igår ;)

Idag är det en ny dag och jag ska nog fixa till mig och bege mig till knalleland för att införskaffa dendära bh:n! Godmorgon förresten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0