Framtid.


     2011-11-09 | 09:26:18



Nu ska jag klä på mig sticka iväg och bli något klokare på min framtid :D Spännande men samtidigt skrämmande. Fjärilar i magen samtidigt som jag är nervös som en gris. Kan bli roligt detta ;)

Håller tummarna för ett besök på gymmet senare också. Jag tynar jag bort.... Buhu!


UPDATE: ... vad ska man säga? Jag blev kanske inte jättemycket klokare mer än att jag/vi kom fram till att jag ska fixa matten i första hand. På måndag ska jag testa för att se vad jag tycker om "gruppen". Men kan nog redan nu uttala mig efter besöket. Det är inget för mig.

Kryckor, 40-50+, människor som har hund-namn?!.. Jag vet inte om det tilltalar mig. Att sitta och måla med akvarell kan säkert vara lugnande för kroppen/själen men "hej dagis", blir jag smartare och friskare för att jag målar med lite färg?? Då borde jag vara frisk som en nötkärna efter att ha gått 2 omgångar på BES.. Sitta och prata i grupp som man gjort på solhem.. Det mår jag sämre utav eftersom att det alltid slutar med att jag har fel attityd på något vänster?!..

Hursom på måndag ska jag testa och ge det en chans. Friskvård/hälsa. Om jag bestämmer mig för att detta är något för mig ränner jag där i 16 veckor.. Sen blir det ett nytt möte för att se vad nästa steg är.

Livet är ju underbart!... Visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0