60 frågor.


     2011-11-11 | 15:53:02
1. Hur gammal är du om fem år? 29..
2. Vem var den sista du träffade? Mikael
3. Hur lång är du? 168
4. Vilken var den senaste film du sett? Slumdog millionaire 
5. Vem ringde du senast? Mamma 
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Micke, att vi får fundera på träningen 
7. Var är dagens planer? Lite oklara trots att dagen snart är slut
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag skickar helst sms. Enklare på något vis och man kan göra flera saker samtidigt. Fast sen beror det nog på vem det är till. Mamma föredrar jag tex. att ringa enbart för att hon inte kan skriva sms ;)

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda 
10. När såg du senast din mamma?
Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? Vid 6, 7, 7.30 och 8.15 då jag bestämde mig för att gå upp
13. Har du någon gång hittat en katt? Beror nog lite på hur man menar med "hittat". Man har ju sett katter men jag har aldrig tagit med mig någon katt hem.  

14. Vilken är din favoritplats?
Oj, finns en massa. Jämte Micke, gymmet, sängen, stranden?
15. Vilken plats föredrar du minst? Mörka utrymmen 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då har jag något jobb som jag trivs med, bor kanske i någon villa tillsammans med min stora kärlek (läs Micke), kanske har barn.. Egentligen spelar det ingen större roll om vart jag befinner mig om tio år. Huvudsaken är att jag mår bra och trivs och att jag har de personer som jag bryr mig om runt omkring mig. 

17. Vad skrämde dig som barn?
Jag minns faktiskt inte 
18. Vem fick dig att skratta senast?
Micke
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Mjaa det vill jag nog påstå. Jag äger iaf inga 
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bådeoch 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? 
Beror på omständigheterna. Hemma nej (om man inte bråkar) borta självklart 

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 
23. Hur många landskap har du bott i? Ett 
24. Har du någon gång spytt på fyllan? 
Det har kanske hänt, jaaaa 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Föredrar allt. Skor när man går ut, strumpor för att inte frysa om fötterna och barfota på sommaren

26. Är du social? 
Det finns väl socialare människor, men lite social beroende på humör 
27. Vilken är din favoritglass? Kommer inte ihåg namnet men det var någon med mint 
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spendera och spara!
29. Tycker du om Kinamat? Aha, helt okej
30. Tycker du om kaffe? Nej. Har inte blivit så vuxen ännu att jag dricker det
31. Vad dricker du till frukost? Te, juice, mjölk och oboy på helgerna
32. Sover du på någon särskild sida? Mjaaa, men jag kan inte komma på vilken för det beror ju lite på vilket man tolkar som vänster-höger?

33. Kan du spela poker?
Om spela är att säga "all in" så ja, annars nej. 
34. Tycker du om att mysa? Självklart
35. Är du en beroendemänniska? Det är skillnad på att  vilja ha/behöva och önska
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nääee 
37. Vill du ha barn?
Kanske. Både ja och nej 
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Sen kan man ju några enstaka fraser/ord på tyska, spanska och finska. 

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Båda har fördelar. Havet är ju att föredra med tanke på att man får mera färg. Poolen å andra sidan kan inte dyka upp med några oväntade havsdjur? Sålänge man varierar och man kan se vad som finns runt omkring där man badar så funkar båda. Annars gillar jag nog poolen mera 

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Träningskläder, inredning och andra 
42. Äger du dyra smycken? Det är inte priset på ett smycke som bestämmer hurvida det är dyrt eller inte. Det är tanken bakom så JA, jag äger dyra smyken

43. Har du någon gång testat narkotika?  
Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En kopp te
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag tycker att många utav dem jag känner är roliga. Självklart var och en på sitt egna vis. Det är omöjligt att säga vem som är roligast

46. Välj ett ärr på din kropp?
Ärret i munnen efter att jag dragit ut min extremt skeva visdomstand

47. Vad har du för ringsignal?
Någon som plingar lite
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Det kan nog hända att det finns nått hos mamma 
49. Flirtar du mycket? Det kan jag inte påstå. Jag har en ring på mitt finger som jag fått utav den bästa. Flörtar jag så äre med personen som redan betyder allt för mig och det är klart att det händer ibland ;)  

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Hemma utav mig själv. 
51. Kan du byta olja på bilen? Nej inte ännu, men kanske snart när jag gått igenom hur man gör 
52. Har du fått fortkörningsböter? Nix, inte ännu. Inget jag planerar heller 
53. Vilken var den senaste bok du läste? Körkortsboken 
54. Läser du dagstidningen? Ibland, alldeles för sällan dock för att hänga med vad som händer ute i världen

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nope 
56. Dansar du i bilen? Dansar vet jag inte om man kan kalla det, digga och "sitt-dansa" snarare 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mitt namn och personnummer för att få söka in till en distans kurs 

59. När var du i kyrkan senast?
När grannarna gifte sig
60. Vilka personer utmanar du?  Inga. Vill man göra listan så gör man den :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0