08.30


     2011-10-07 | 10:52:27



Då var ju frågan om man skulle vara ärlig och skriva som det är eller om man skulle ljuga? Båda alternativen är lika lockande faktiskt, dock tror jag att sanningen skulle "förstöra" mer eller få mer reaktioner iallafall. Så jag skiter i att varken tala sanning eller ljuga.

Trots att kroppen och hela jag sa nej till träning imorses så lyckades jag kämpa igenom en timma med functional moves :) Får väl tacka min mamma att hon släpa med mig. Ska strax byta om, solning står på schemat. Sen vet jag inte, tiden får utvisa vad som komma skall idag.

Nope, om man skulle snöra på sig rumpdojjorna å trippa ner till solariet innan regnet infinner sig. Bra idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0