Fredagar.


     2011-10-21 | 08:06:09

Först och främst får jag be om ursäkt för att bloggen ser ut som den gör just nu, men haru inte kommit på det själv än så är den "under uppbyggnad/renovering". Sen tycks fredagar ha blivit någon dag som jag uppdaterar på om man ska titta på de senaste inläggen jag har gjort.. Intressant? Vääääldigt... inte alls.

Veckan har sett ut som alla andra veckor ingen större förändring. Bara ett brev och idag ett telefonsamtal som får min puls att öka, tankarna att börja flyga samtidigt som det gör mig hoppfull. För att sammanfatta det hela är jag lite kluven till vad/hur jag ska känna/tänka/tycka/reagera men det blir nog bra :)

Jag pratar ju såklart om min kommande riktiga jobbdebut. Jag ska ringa min handläggare idag för en uppföljning och efter idag vet jag nog hurvida jag ska sortera muttrar eller skruvar. Eller om jag kanske kommer få göra något som jag själv skulle känna var meningsfullt. Jag håller alla mina tummar och tår för bästa resultat!

Det var nog allt. Iallafall just nu. Jag får nog se till att bli bättre på att uppdatera lite dåochdå istället, blir så himla mycket annars i ett och samma inlägg. Vi hörs kanske lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0