Onsdag.


     2011-10-26 | 11:32:30

Idag ska det köras bil. Jag har en idé, men jag tror inte att Lasse kommer hoppa utav glädje. Kanske om jag lurar i honom lite %, fast det är klart... Då kan jag ju inte köra alls. Eller kan, kan jag väl men inte superbra om farbror blå skulle stå och lura någonstans.

Ibland önskar jag faktiskt att det kunde vara så att man kunde hitta ett körkort i flingpaketet. Jag menar, det står ju ändåså i teoriböckerna att man alltid utvecklar sina körkunskaper och att man aldrig blir fullärd. Vad spelar det då för roll om jag hittade mitt kort bland flingorna? Jag lär ju mig under tiden :)


snodd från google, Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0