Poängen.


     2011-10-22 | 12:56:40

                  

Alltså visst det är ju roligt att träningen ger resultat och sådär men jag fattar inte en sak.. Jag kan inte förstå vad poängen är med att ha en större arm än den andra. Det är svårt att förklara utan att låta helt från vettet men jag ska försöka.

Jag har under senare tid (då jag började köra pump) sett en skillnad i spegeln gällande just mina armar. Jag har mer muskler (synligare) på min högra arm och vad är poängen? Kunde jag inte ha blivit lite mer jämn? Detta påpekade jag även för mamma idag och gissa vad, hon höll med! Det är liksom ingen inbillning. Även om det kanske inte syns jätte tydligt så syns det. Å varför?

Nu när jag ändå gnäller och agerar bitterfitta tänkte jag gnälla lite till. Hela jag är skev. För att bli väldigt personlig och blotta hela mig så.. Mitt vänstra bröst är större än det högra. Mitt vänstra lår/ben har snyggare form än höger. Å slutligen då, höger arm har mer/synligare muskler än vänster. Vad är poängen med den fördelningen?

Eller bottnar det hela i mitt val utav utseende? Mer hår på höger sida? Mer bläck som jag tryckt in i huden på höger? Om jag då skulle ändra frisyr och tattuera en stooor sak på vänster sida skulle jag bli mer jämn då? Djupa funderingar såhär på en lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0