Tisdag.


     2011-10-25 | 10:32:14

När man tänker efter går dagarna väldigt fort, redan tisdag liksom?! Igår gjorde vi ett besök på Ullared. Inhandlade lite "bra-att-ha" saker och stillade shoppingberoendet lite :) Hela 91 artiklar blev det. Kan tyckas mycket men allt var inte tills oss bara 72 saker ;) ...

Efter en hel dag på Ullared okej 4 timmar var man ganska så slö och orkeslös. Vi funderade på att skippa pumpen men skam den som ger sig! Lite tyngre än vanligt men ändå lika kul :) Å ångesten över att ha käkat lite onyttigt och onödigt försvann ju till viss del. Fast sen infann sig den nya ångesten ang. mina armar :P

Nu ska jag fixa lite så jag kan få ro i själen och sen får jag se. Är lite kluven till ikväll. Vill träna, men vad? Vad jobbigt livet kan vara ibland :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0