Blinka.


     2011-09-29 | 09:23:50

                                        
                                    bilden kommer som vanligt ifrån google.

Måste ju uppdatera alla nyfikna själar om hur det går med körandet. Jag har övat ännu mera på att krypköra och jag har bytt bil varenda gång :P Jag har fått testa att köra på de "riktiga" vägarna (om man räknar "industri-områdes" vägarna ;)) Har övat på att svänga också alltså.. Bromsa, växla ner, blinka och sväng..

Jag har fått ytterligare lite fler utbrott när det inte går som jag vill. Jag har gett upp och tyckt att allt är hopplöst säkert 370 gånger utan att överdriva. Å nu senast i tisdags då körde jag faktiskt på en helt riktig väg. Nämligen vägen från almenäs. Okej, kanske inte jätte trafikerad men testa själv och kör där med en stor volvo precis vid 16 tiden när alla slutar, då är man inte så kaxig längre!! Än mindre när det kör upp en stor fet lastbil bakom en och man blir så stressad att man inte vet vad man ska göra att allt bara blir fel så att man aldrig kommer iväg....

Igår däremot, backade jag ut från mammas parkering, jag lyckades komma på dedär med kopplingen riktigt bra och jisses va stolt jag blev över mig själv! Äntligen kanske det har fastnat hur man ska få till det varenda gång?! Man kan ju alltid hoppas :D

Nu inväntar jag bara nästa körlektionstillfälle, å innandess ska jag minsann ha plöjt igenom ett eller två kapitel i boken! :) Hejja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0