Fyfarao.


     2011-09-15 | 15:03:14

Kan inte tro det är sant, men herrejisses vad duktig jag varit idag!! Va längesen ;) Gick upp när klockan ringde vid 7, käkade frukost och mös för mig själv. Okej... jag förbannade väl dagen lite kanske med tanke på att jag skulle till solhem men jag tvingade faktiskt dit mig själv idag! :)

Uppe på solhem gick det finfint! Envisa jag har öppnat mig och lyssna nu här.. JAG HAR GJORT ETT ENORMT KLIV I RÄTT RIKTNING!! Så snälla, snälla, snääääälla kan inte bara någon fråga hur det gick idag?! Jag är så äckligt stolt över mig själv som struntade i fall tårarna skulle börja rinna och ifall det skulle bli jobbigt. Det SKA vara jobbigt annars hade det ju inte varit något "problem". Riktigt nöjd med mig själv. Å som att detta inte skulle räcka?!

Jag tog en promenad ner till stan, stegen styrda mot onyx! 20 minuter senare var jag 310 kalorier fattigare och  redo för en timma combat :D 5 pers medverkade och jag kan säga att det var riktigt kul :) Så detta är nog något som jag ska göra till en vana. Efter combaten belönade jag mig själv med en 25 minutare i solariet :) Skööönt.

Å nu sitter jag här, redo att hoppa in i duschen, men först ska jag läsa lite teori och göra några prov... Jag har ju lovat! Eller jag har fått det i uppgift snarare.. När maistro jobbar ska jag plugga teori. Lika bra att sätta gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0