Tillbaka?


     2012-08-10 | 11:41:46
Om man skulle göra ett nytt försök med bloggandet. Jag menar, va hände liksom?! Bara slutade sådär...
 
Mycket har hänt sedan sist, men ingen jag känner för att rabbla upp här. Vi tar det ifrån nu. Känns iofs som att bloggen kommer bli överfylld utav "hej-nu-sticker-jag-till-gymmet"-inlägg men det får vara. Just nu är det något som jag kommer satsa på. Iallafall som det känns nu.
 
Känns som att det är dags att få dendär perfekta kroppen "drömkroppen" som man suktar efter. Och den kommer ju inte gratis, tyvärr!!! Nåväl, dags att hoppa ur sängen?? Haha, har legat här sedan 8?! Finns ju faktiskt vettigare saker att göra, men ibland vill det sig inte riktigt.
 
Märkte precis hur bra det passade ihop med att jag började inläggen med att jag skulle börja jobba på kroppen igen :P Jag skyller på träningsvärk och halsont. Och en jävla brist på energi....
 
Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0