Jag/vi överlevde.


     2012-02-22 | 18:08:50

Domdiidoom, planet störtade inte och bort kom vi inte heller. Inte ens väskorna :) Tur va väl det, hade kanske blivit lite smått hysterisk annars. Flygresan i sig var ett rent helvete. Det är surt att man ska behöva åka i så många timmar för att nå slutdestinationen. Menmen, jag borde väl inte gnälla. Ingen som direkt tvingade mig att hänga med, så jag får väl ta tillbaka mitt gnäll ;)

Väl framme, typ ett på natten var man lagom pigg. Men efter inchekningen begav vi oss ut för att kolla runt lite. Barerna och vissa stånd var fortfarande öppna men som sagt, lagom pigg. Sen en hungrig liten jag på det kanske inte blir den bästa kombon det kan jag villigt erkänna ;)

Väl hemma på hotellet sen väntades det skumbad i jacuzzin som faktiskt finns i rummet. Nu sticker det nog så lagom mycket i era ögon. :D Å ska sanningen fram... Fysjuttsingen så bra det känns! Hur fyllningen utav jacuzzin gick låter jag dock vara osagt, men kul vare. Det tyckte Micke iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0