Kaos.


     2012-02-11 | 10:02:08

Det är inte ofta som det inträffar att det faktiskt är lite kaos-artat i hemmet men faktiskt så nu. Vart tog mig städmani vägen? Känns inte ens som hemma just nu. Det ligger kläder, paket, påsar, handdukar, solkrämsflaskor, böcker? Allt ligger på golven och inte bara i ett rum, utan ALLA. OKej, köket har klarat sig utan och det är väl positivt :)

Som att det inte skulle räcka? Man ser liksom damm på byråar och på alla ytor ligger det småsaker och skräpar. Riktigt hemtrevligt.. inte alls! Blir till att städa ordentligt idag. Men först ska jag räkna matte i vanlig ordning. Har en tendens till att bli lite smutsigt efter att jag räknat. Ni förstår.. från suddigummit kommer det ju sudd. Om ni förstår hur jag menar. Nog om detta. Just det, klippte oss häromdagen, blev faktiskt fint men det kändes lite udda det var inte den vanliga frisörskan som klippte. Skum känsla. Men så äre väl ibland i livet. Man kan inte få allt? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0