Köra bil - Flyga flygplan.


     2012-02-20 | 12:53:47

Nu bär det av. Jag börjar min resa liiite tidigare än mina underbara medresenärer då jag lämnar hemmet tidigare ;) En liten körlektion står på schemat innan x antal flygtimmar :)

Packningen är klar, städningen är klar och nu väntar vi mest bara på klockan.

Om utifall att flygplanet skulle krascha, eller att vi pga. andra omständigheter inte överlever resan och inte kommer fram till slut destinationen... Så är jag/vi lyckliga! ;)

Men om allt vill sig väl, så hörs vi om några timmar, å då från Thailand :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0