Rykande nytt.


     2012-02-27 | 16:13:53


Får bli världens snabbaste uppdatering! Inget internet på hotellet så det blir internet fik just nu.. Lagom roligt :/
Å mamma ifall du undrar om du inte redan beställt... Kanske skulle jag vilja ha dendär grejen som gör en smalare i ansiktet. Den du har bronze diva.. Jag hade någon annan :) Den som va glittrig iaf. Lite ljusare nyanser :) Annars vet jag inget.. Inte just nu på direkten iaf!!

Phu, saknar er där hemma! Saknar internet.. Imorgon börjar jag springa :D Slut på ledigheten, nu är semestern över :P Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0