Solig dag.


     2012-02-22 | 18:27:08

Som rubriken lyder var vädret soligt, och dagen har därmed spenderats utomhus :) På stranden för att vara exakt imorgon blir det poolen. Om det finns platser vill säga..

Efter en hel dag på stranden kan man tro att man borde se ut som en liten kräfta eller ett stoppljus men faktiskt inget av det. Inte förren vi intog balkongen och vips ett kapitel ur körkortsboken och jag hade fått en bränna som kallas duga. En jäkligt konstigt sådan också. Halva kroppen ungefär? Hur lyckas man liksom :/ Får hålla tummarna att det smälter in nu under natten.

Mer då? Kollade alla gator här i Patong men hör och häpna INGENTING fick hänga med mig hem. Det höll på att bli en plånbok, men det visade sig att den var sönder så :( Men imorgon ska vi förhoppningsvis sticka förbi ett ställe som jag såg lite shorts på :) Å försöka hitta dedär rosa linnet med björnar på. Det är iaf mitt "mission".

Men nu, nu är min största uppgift att försvinna iväg på en date med John Blund. Imorgon är det ju en ny dag och då blire första gympasset på semestern :) Kan ni förstå den känslan?! UNDERBAR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0