Fredag.


     2012-01-20 | 09:13:46

Fasiken vad skönt med fredag. Eller om några timmar äre skönt att det är fredag. Har lite att göra innan jag kan koppla av på det sättet jag vill.

Va hemma hos Jenny å Linus igår. Fick mat och efterrätt :D supergott och himla trevligt. Det börjar även nu dra ihop sig till thailand avsevärt! "Bara" dagar kvar idag. Så snart får vi börja sluta att umgås med varann så vi inte tröttnar innan Thailand ;)

Nu ska jag fixa till mig, så gott det går.. Sen blire en promenix och efter det lite bil brummande och sen solning :D Tyvärr sen när jag kommer hem måste jag sätta mig med matteböckerna och plugga på som fasiken. Blir skönt när Micke slutar, då börjar helgen för några timmar, fram till lördagen. Sen äre dags igen. Alltså när jag är klar med matten, å ifall jag klarar den, då äre en som kommer belöna sig själv stort!

Ha en bra dag alla!

                                  
                     Förresten ser ni samma sak som jag?! Jag var så jävla mycket snyggare i håret innan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0