Sjöbo.


     2012-01-05 | 17:03:00
Sitter just nu hemma hos strumpan och kotten :) Jag och Micke har våldgästat dem hela dagen, eller vi har våldgästat kotten rättare sagt då strumpan varit iväg och tjänat in pengar till hushållet. Vilken tur kotten har som har sin fina strumpa :)

I väntan på strumpan har vi hunnit fika två gånger. Jag klagar inte och efter maten som vi ska bli bjudna på ikväll blir det lite mer fika i form utav paj :)
Å för att berätta något som faktiskt kan vara bra att veta är att igår köpte jag körlektioner. Självklart säger jag till när det är dags att köra bland andra bilar så ni ändå har chans att välja hurvida ni vill befinna er ute på vägarna samtidigt som mig eller inte :)
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0