Lördag.


     2012-06-23 | 12:10:32

Förmodligen vaknade de flesta med skallebank idag, men inte jag inte! Klockan 05.15 pep klockan imorses och det var dags att stiga upp. Satte mig i bilen 05.45, körde förbi mamma 06.00 och sen ut till sämsholm. Roligt värre ;)

Jag hade nog gett nästan vad som helst för att ha fått ligga kvar i sängen. Fast när man väl kom upp var det inte så farligt ändå. Påvägen hit sken solen och förhoppningarna om att det kanske skulle bli sol idag blev starka. Dum tanke! Just nu öser det ner... Å jag som glömde gummistövlarna :( Men alltid ska det vara nått.

Nu ska jag sätta på mig ett ansikte och låtsas som att jag är något, eller inte. Men ett ansikte ska jag måla på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0