Mellan matten.


     2012-03-24 | 15:54:33
För att vila hjärncellerna ifrån matten en stund så fyllde jag i en nedrans onödig lista. Men lite tid slog jag ihjäl minsann. Om man skulle börja på texten om thailandsresan kanske?...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag kan "back-parkera" utan problem
Vad gjorde du kl 08 imorse: Kikade runt lite på datorn
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste igenom dessa frågorna och bestämde mig för att svara på dem
Det sista du sa högt: Vi ses i eftermiddag, puss
Det senaste någon sa till dig: Älskar dig
Vad har du druckit idag: Mjölk och vatten
Vad var det senaste du åt: Vindruvor, gröna
Vad var det senaste du köpte: Matvaror
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Solsken, vårväder
Godaste glassmaken: Oj, måste nog ändå vara vanilj. Passar till allt och man kan blanda lite hursom
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut utan tvekan
Sover du tungt: Njaaa, ibland kanske
Drömmer du mardrömmar: Ah, men inte varje natt
Trivs du med ditt jobb: Pass
Favoritklädsel: Enkelt men snyggt och bekvämt funkar ju alltid
Vad ser du om du tittar till höger: Mina matteböcker, suck
Vad gör dig glad just nu: Mikael
Vad ska du göra härnäst: Byta om och promenera ner till City
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Smått rastlös och lite uttråkad
Hur många kuddar sover du med: 4 i sängen men 2 är bestämt mina
Morgon eller nattmänniska: Morgon, helt klart
Vad är viktigast för dig: Ärlighet
Är du kittlig: Ibland men inte jämt
Snarkar du: Nej. Eller kanske, när jag är täppt i näsan
Stjärntecken: Jungfru
Stökigt eller välstädat: Välstädat, på gränsen till pedantiskt kan man väl säga 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0