Strand.


     2012-03-04 | 14:17:40

Hör å häpna, efter några timmar kom faktiskt solen fram och gissa om vi blev glada :D Struntade i alla våra planer och stack ner till stranden. Sen letade vi upp en annan strand, lite mer privat. Den stranden hittade vi igår när vi körde runt :)

Efter en massa timmar i solen har axlarna återigen fått sitt men det är okej. Det är liksom bättre att ha någon färg än att vara likblek ;) visst?

Nu ikväll var vi även borta på marknaden, men jag vet inte om man kan kalla det marknad direkt. Det ska ju vara billigt och det var det inte :( Så sådär jättemycket blev det inte.. Ett halsband och ett armband :) Men bättre än inget. Påvägen hem såg jag lite andra affärer som jag gärna vill åka tillbaka till. Å med lite övertalning är kanske inte det helt omöjligt. I värsta fall går jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0