Fredag.


     2012-09-21 | 10:44:13
Underbara ångest! Roligare skulle man kunna ha det. Vissa tankar kommer mer olägligt än lägligt. Varför liksom? Va fasiken är det som gör att vissa tankar infinner sig?!
 
Ska klä på mig, hade tänkt sola men nej. Halsen känns lite, och då är det ju så mycket bättre att sticka ner till gymmet?! Kanske inte, men det struntar jag i. Kan inte sitta här och bli "dum i huvudet", tro att tankarna faktiskt stämmer. Nope, vädret är tråkigt (men inte hade jag väl kunnat tro annat när jag är bosatt i Borås).. Flytta kanske? Det ska jag minsann göra. När jag blir, stor och miljonär! Då ska jag minsann flytta till playitas ;) Där fanns inga dåliga dagar. Bara de dagar de inte serverade mannagrynsgröt. Vilket var varannan dag. Men det vägdes upp på kvällen med utsökt mat. Om man letar efter definationen perfekt, då var det svaret. Tack våffelboden att du tog mig dit. Och Tack våffelboden att jag kunde bjuda med den mest perfekta varelsen på denna jord, min Mikael.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0